torsdag 31 oktober 2013

Dax för flex.

- Man blir så deprimerad av att gå här så jag ger mig vid lunch.
Det sa jag till mina kollegor igår vid morgon kaffet. Fast jag menade egentligen att jag måste få komma ut och träna i dagsljus. Få lite sol på näsan och yra runt i löven en stund. ( Dom fattade). 

I Peters båtverkstad låg plast ångorna tjocka, så han lämnade sitt ställe med och vi cyklade en rekreations runda på 2 timmar istället. 
Slog till med en ledig förmiddag i dag med. Och vad mycket man hinner med bara man har lite struktur. 
• 9 kaffe hos min lilla båtbyggare. 
• Handlade på vägen hem. 
• Skrev lite grann på en krönika som har   deadline till helgen. 
• Avverkade ett löp pass på 45 min. 

En snabb dusch och lite käk på det, så känns det helt ok att vara på jobbet till kl 13. Sitter och klurar på om jag inte ska vara helt ledig på måndag. 
Det är ju ändå inte högsäsong i båtbranschen just nu. 

Mörk himmel. Men vi klarade oss.

Peter plastar delar till nya båten.

Träning i dagsljus. Lyxigt värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar