torsdag 10 oktober 2013

Sean Banan & pissregn.

Det är ju tur att man har kittat upp cykel garderoben lite inför höst och vinter väder. Sådär efter 4 år så slår jag till och köper ett par vinter cykelskor. 
Det visade sig att jag var tvungen att höja sadeln lite för att sitta helt rätt. 
Inga problem. Jag tar ett kort på sadel stolpen så vet jag vart den satt förut. 
Smart då att skärpan hamnade på träden. 


Och Diadora regnbyxorna blev testade i morse på väg hem från gymmet. Funkade kanon. Helt snus torr. Jag gjorde tydligen bra köp på XXL. 
Hittade även en cykel tröja i stl 122 som jag inte kunde motstå. Och Charlie blev över lycklig. Drog på sig kepsen och dansade runt hela kvällen som självaste Sean Banan. Men konstaterade att han behöver nog ett par cykelbyxor också. 
Får väl se om det finns till våren


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar