fredag 18 oktober 2013

Två ansikten av träning.

Kroppen är bra konstig ibland. Har känt mig lite små seg och träningen har väl gått sådär sista tiden. Och antal tränings timmar med hög kvalité är lätträknade.

Men så går man på ett 75 min spinn puls intervall pass och benen är helt fantastiska. Jag körde väl inte helt efter instruktörens rekommendationer, utan låg betydligt högre än dom andra, redan på första intervallen. Och det fanns inget stopp i kroppen. Visst, på dom två sista så skrek det i benen och jag stönade hörbart. Men det hela var under kontroll. 
Så himla skönt. Jag är starkare än jag känner mig. 
Slog till med 2 slag mer på maxpulsen än när jag gjorde testerna i  G-Borg. 
Och det UTAN kräk känsla. 

20:15 Efter ett puls pass. Nöjd.

Tassade i väg till gymmet i morse vid 06:15. Då är man väl inte så jäkla pigg och alert, men fick ändå till ett bra pass. 
Körde igenom det mesta förutom benen. 

06:15. Trött men på väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar