måndag 7 oktober 2013

Kört låtsas båt.

Ibland när jag kommer hem från gymmet så kan Charlie fråga om jag varit och kört låtsas cykel. (En sådan där cykel där man står och trampar i en uppförsbacke fast den inte finns på riktigt).
Spinning alltså. 

Och i dag på morgonen körde jag låtsas båt. Väldigt fiffigt. Ingen risk att kantra och hamna i kallt vatten. 
Roddmaskin alltså. 
Det är en liten favorit som uppvärmning innan ett styrkepass. Hela kroppen får sitt. Jag kör inte så tungt utan desto högre frekvens. 
Men själva gym passet hamnade typ från höfterna och uppåt och bara liten lätt genom körare i dag. 
För i morgon bär det av till Göteborg för att svart på vitt se vilken status man har på fysiken. 
Ska bli väldigt spännande. 

Det såg ut såhär i mitt huvud i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar