onsdag 8 januari 2014

Fan på väggen allt mer diffus.

Samma kväll det small till i vaden så önskade jag mig allra mest ett par kryckor. 
Såg framför mig ett stort svart hål i tränings schemat och förberedde mig på en gigantisk abstinens med allt vad det innebär både för mig och familjen. Och en förskjutning på det planerade fystestet. 
Men se, det blir nog inte så illa. 
Igår trampade jag lugnt under en timme bara för att mjuka upp vaden och få lite cirkulation i det hela. Och efteråt kändes det betydligt bättre.
Fortfarande inte sämre i morse, så jag testade att köra 2x20min % intervaller innan jobbet. Och det gick hur bra som helst. 
Löpningen får jag nog lägga ner ett tag men det kan jag ta. Bara jag kan cykla. 

Skadan kanske inte var så stor som jag först trodde. Men ska iaf träffa en sjukgymnast i morgon för att få mer klarhet i det hela. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar