torsdag 30 januari 2014

Det kallar jag snabb leverans.

Jag gav min lilla massör en kasse med träningskläder i tisdags som skulle bli logg tryckta.
Och vem poppar upp lagom till morgon kaffet på jobbet i dag då. Jodå. Lotti med alla kläder
som har blivit lite uppiffade + jackan som jag beställt. Det kallar jag snabb leverans. 


Nu är det bara jag som ska kunna leverera också. Håller fortfarande på med mina lågintensiva pass,
men snart så.
Men det finns några fördelar med dessa pass ändå. 
• Man kan hänga med i handlingen på tv:n. 
• Man kan sms:a samtidigt. 
• Behöver inte torka av cykeln efteråt. 
• Handduk behövs inte (mindre tvätt). 
• Lägenheten håller normal temperatur efter passet, för balkongdörren har varit stängd.
Men det känns ändå bra. Ingen abstinens att prata om. Detta är ju ändå en vila för att kunna komma tillbaka på banan igen. 
Tålamod och framförhållning tror jag det kallas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar