fredag 22 november 2013

Oplanerad / Prioriterad vilodag.

Det blir så i bland. Man får kasta om lite i dagarna och tänka om.
Eller så kan man bara skita i det och stryka den dagen ur almanackan. 
Vakna nästa dag och bara hoppas att den blir bättre än gårdagen. 

Det var en sådan i går. Familje tekniska händelser som måste hanteras och ha högsta prioritet. Träning då kändes bara omotiverat och sååå avlägset. 

Tar nya tag i dag, som medför ett dubbel pass. 
Körde ett EB 2 x 20 min % P10 innan jobbet. Översätter jag grekiskan så blir det. 
Min 1-15, 165-170 i puls
Min 16-19, 170-180 i puls. kadens 100
Min 19-20 max ( ge precis allt). Håll i styret och bit i hop. 
Vila 10 min 140 puls. 
Sen gör man samma sak en gång till. 

Pass nr 2 blir ett löppass med pannlampa efter jobbet. 
Ska bli riktigt skönt att få tassa i mörkret och den lite krispiga luften (-4 grader). 



Måste bara visa min jobb kompis snygga Trek cykel. Bara hans packväskor, styre och clown tuta väger mer än min hoj. 
Men del fyller sitt syfte som transportmedel till / från jobbet. 
Heja Jonas. 

Trevlig helg allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar