onsdag 20 november 2013

Jag harvar på.

Det är några platser som jag cirkulerar mellan. Jobbet, Friskis, min lägenhet och Peters lägenhet. Ja också mat affären förstås. 
Man är lika tjenis med personalen på Friskis som grannarna hemma. 

Träningen rullar bara på nu. Jag har mina x antal pass som ska avklaras under veckan. Löpning, styrka, och olika cykelpass. Bara att blanda som jag vill, men skillnaden är att jag nu måste planera in vilodagarna. ( Får ev träna lite, men ingen kondition). 
Hade egentligen en sådan i dag. Men avverkade ett styrkepass på morgonen.  Planen var att göra det efter intervallerna igår, men jag tror varenda kotte i stan var på gymmet. Så det fanns ingen plats att röra sig. 



Rätt skönt att träna inne. Man slipper alla kläder och kalla tår. 

Allt man behöver. 
• puls klocka. 
• vattenflaska. 
• fusk lapp
• mobilen med takt appen

Så i kväll blir det en soft soff kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar