måndag 4 november 2013

Jag har tagit ställning.

Jo då jag tog mig en ledig dag idag. Så jag har faktiskt gått omkring i vanliga kläder.
Inga arbets eller tränings kläder. (På nästan hela dagen iaf.)
Avverkade ett intervallpass på 5x8 min tidigt i morse. Och passade även på att få springa en timme innan mörkret kom, men annars så har man sett ut som alla andra i civila kläder.

Annars så börjar man dagen i arbetskläder, snabbt ombyte för att träna på kvällen. Och efter duschen så är det bekväma kläder som gäller. Så ser det oftast ut varje dag.

Men som pricken över i:et så kom mitt lilla rosa armband i dag.
Ett armband som Roberto Vacchi tagit fram i samarbete med stiftelsen Ren Idrott. Som verkar för en dopingfri idrott och fair play. Att man ska få tävla på samma villkor.
Ett rosa armband som visar att man tar ställning till dopningsfri idrott.

Civil klädd.

Jag har tagit ställning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar