söndag 3 november 2013

Får se hur länge glasen håller.

Regnet har vräkt ner i princip hela dagen i dag. Dom planerna man hade fick omstruktureras lite. Men alldeles lagomt till kvällens löp runda så blev det uppehåll. Och en väldigt skön tur i skogen. Klar luft med lagom temperatur. 

Annars så har det varit en riktig slappar dag i dag. Vi har flanerat planlöst på Ikea. 
Jag hade bara en sak på inköpslistan. 
Nya dricksglas. 
Jag brann nämligen av i köket härom kvällen. Det berömda tålamodet tog abrupt slut. 
Det for väl lite saker genom köket och jag blev några glas fattigare. Har ju hänt tidigare så det var ont om glas redan innan. 
Köpte jag plast muggar nu då, som håller att kastas omkring?
Nej. Jag har provat med det är inte lika effektfullt 😃


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar