torsdag 7 november 2013

Ångest, storlek 29

Sitter och sippar i mig ännu en färgglad drink, så här efter ett skönt intervallpass på morgonen. 


I dagen mix hamnade:
Avokado 
Hallon
Ingefära 
Citron
Protein pulver
Kokos olja
Såå len och god. Måste vara kokos oljan som höjer det hela. 

Kikar på blommorna på bordet och har dubbla känslor. Lycka och ångest på samma gång. Jag fick dom för att jag efter några dagars velande hit och dit äntligen fick tummen ur. 
Jag har beställt cykeln inför 2014 års säsong. Känslan är halv panik, ångest, lycka och stor förväntan, allt på samma gång. 
Den jag egentligen skulle ha kunde inte levereras förrän i mars, tidigast. Och det går ju inte. Så det enda alternativet var att ta en snäppet bättre ( läs dyrare). 

Så kära barn i år kommer vi drastiskt att dra ner på antalet julklappar. 
Blodpudding och gröt gillar ni ju så där ser jag inget problem. 
Hoppas ni älskar mig ändå. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar