söndag 1 december 2013

Stabil? Nej. Eller Ja..jo..kanske.

Min humör kurva är inte någon stabil sak. Eller ja.... jo både och kanske.
Den ligger ju för det mesta högst upp på kurvan.
Jag ÄR en positiv person som ser livet från den ljusa sidan.  
Jag kan fånga till synes obetydliga saker i det vardagliga livet som jag uppskattar och värdesätter mycket.
Men på samma gång så är det väldigt små saker som kan göra mig både ledsen och arg.
Väldigt ledsen och väldigt arg. Och väldigt fort.


Men så kommer dom där små guldkornen när man minst anar det.

* Ett telefonsamtal från någon man inte pratat med på länge. Som ger en lite feedback på livet i stort. TACK

* Ett gulligt sms.TACK

* Får reda på att jag inte ska boka in något nästa helg.( För jag ska tydligen åka bort?). TACK

* Kollar mailen och ser att det finns en sponsor som tror på mig och ställer upp. TACK.

Nu ska jag ut och tassa i mörkret på lätta fötter :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar