måndag 23 december 2013

Go fika ger bra drag i benen.

Nu har vi haft lill - jul med go fika hemma hos mig. Alla barnen åker till pappa under julen så vi fick jula lite i förtid med tomte och allt. 
Charlie och jag bakade, rullade och spritsade under hela förmiddagen. I bara kallingarna for han runt och var helt socker speedad och förväntansfull. Och vi han bli klara precis i tid innan dom andra kom. 

Cupkake glasyr ÄR gott. Synd att kasta det som blir över.

Med vilodagar och ett missat träningspass så var kroppen mer än på hugget när jag senare på kvällen avverkade ett löpintervall pass. 
Jag hade dessutom gått bananas på fika bordet vi hade, så kroppen liksom bara darrade av allt socker, kaffe och snabba kolhydrater. 
Det var inga problem alls att dra av mina 5x4min. Tiden bara flög iväg och jag hade ett fjång utan dess like i benen. Och inte kändes det som jag skulle kräkas heller. (En känsla man kan ha på detta pass vanligtvis.) 
Är detta den nya tävlings uppladdningen inför 2014 års lopp månntro? Vi få la se. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar