torsdag 19 december 2013

Lugnets Massage även 2014

Ja men alltså det är samma sak varje år. Jul stressad till max. Att jag aldrig kan se till att fixa saker i tid.
Nu är allt inhandlat och inslaget men till priset av att minnet försvann någon gång i början av december och kanske återkommer i mitten av januari. 
Jag har ju all tid i världen, egentligen. Om jag raderar lite tränings tid. Men det alternativet går helt bort. 
Det handlar om en självvald prioritering, så då får man väl inte klaga. Men hellre snabb och stark och utan minne. Än att sitta i soffan och äta lussebullar och skumtomtar och med tindrande ögon titta på granen och ha ett skarpt minne. 

Som ett mysigt avbrott i stressen så var jag på en trevlig lunch i går med Lotti på Lugnets Massage och några andra riktigt duktiga idrottare från I2 If Triathlon och If Göta.
Väldigt roligt att höra hur dom tränar och har för mål inför 2014. 
Skrev även på ett sponsor avtal med Lotti om fortsatt samarbete nästa år. 
Så himla bra. Hon behövs verkligen för att mjuka upp mina stockar till ben under tävlingssäsongen. 

Men skulle ni möta någon lätt förvirrad person med pannlampa i skogen så är det bara jag. 

En triathlet, två snabba löpare, en cyklist och en massör med nypor som heter duga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar