onsdag 11 december 2013

Ny vecka och nya tag.

Tränings mässigt så var det en återhämtnings vecka förra veckan. Väldigt soft träning med andra ord. 

Stuvade in alla pass i början så att man kunde åka bort och mysa utan att behöva packa med löpskorna eller annat krafs. 

Och det blev jul marknaden på Liseberg. Så otroligt fint det var med all belysning och gulliga små röda bodar där dom sålde allt mellan himmel och jord. 
Men vi köpte endast chokladlotter och 2st grillade korvar. En av älg och en av vildsvin. Smarrigt. 


Avslutade kvällen med bastu och jacuzzi på hotell taket, innan det blev annat bubbel och en räkmacka. Också väldigt smarrigt. 

Men nu är det dags att sätta tänderna i träningen igen. Slut på lugnet. 
Avverkade veckans minst jobbiga pass i måndags. Började med en mjukstart. 
Så nu blir det lite mer ös resten av dagarna. Ska bli skönt. 


Jag har upptäckt att jag är väldigt svag för röda skor och det här är några av dom. 
Så tror ni jag blev lycklig när jag fick säsongens nya cykelskor :) 
Jag ska premiär  testa dom i kväll. 
(Nej nej, inte ute i slasket. Inomhus). 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar