fredag 13 december 2013

Jag fick ett paket.

Julen är ju inte här riktigt än. Men igår kom en present med posten. Lite smått o gott från Aktivitus. 
Gud vad tjejig jag kommer bli nu. 
Bl.a en rosa och en lila tränings tröja. Det kan behövas. Att bli lite kvinnligare alltså. 
Man kan känna sig rätt så manhaftig i den här sporten. Man spottar och blåser ur näsan i tid och otid. För att inte tala om när man ( jag iaf) tar Vitargo. Då rapar jag som en redig skogshuggare. 
Och all lera som man är täckt med och kan peta ur öronen under några dagar, nej inte speciellt kvinnligt. 
Men jag jobbar på det. Lite nagelack ibland och kanske ett armband då och då kan räcka för att känna sig lite mer feminin. 
Och nu har jag även några snygga tröjor. 

Tack Mattias o Sara på Aktivitus. 
( kunde jag med det, så skulle jag länka meningen över,men det går från loggan i vänster marginalen iaf) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar