onsdag 13 mars 2013

Skönt i sängen

Hittills så har jag fått till dubbla tränings pass den här veckan ( morgon + kvälls pass). Kroppen svarar bättre nu både i puls, fjång och styrka.
Så i dag prioriterade jag en sovmorgon och att äta frukost med Peter. Det innebär att jag kan ställa klockan på 06:45 en timme senare än om jag ska träna.
Och ringer inte klockan för att man hade larmet på söndag, så får man sova ännu längre. Det är ju tur att man inte är en sömntuta utan vaknar ändå, men 20 extra blev det i sängen. Skönt.
Trotts att kroppen svarar bättre och är piggare så har jag haft en låg känsla i humöret. Vet inte varför, men jag får väl ge det några dagar så blir det väl bättre.
Men då kan jag plocka fram några roliga filmklipp eller bilder för att höja humöret.
Lura mig själv lite. Här bjuder jag på en bild. En vanlig dag på jobbet

3 kommentarer:

  1. Hörrö du, har datorn lagt av. Inget på nästan 1 månad är för dåligt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj aj. Dåligt av mig. Jag lovar bot och bättring. Kram på dig Tomten.

      Radera
  2. Det blev ingen bättring. Antingen för mycket adrenalin eller östrogen.

    SvaraRadera