söndag 10 mars 2013

En riktig skit vecka.

Tränings mässigt så har det varit helt kasst. Få tränings tillfällen och när man väl kan träna så svarar inte kroppen alls.
På ett pass så fick jag slita som ett djur för att få upp pulsen i A3 zonen och vilan i A1 kändes minst lika tungt för pulsen bara tok dök när jag släppte minsta lilla på motståndet.

Hade möjlighet till ett styrke pass på fredag morgon innan jobbet, men det var tungt.
Kände mig tung som bly i kroppen.
Jäkla skit. Jag blir bara så frustrerad.
Lördag fm tillbringade jag på ett barnkalas, i tränings kläder.
Tanken var att jag skulle träna under tiden som kalaset höll på. Men det tyckte INTE Charlie.
Det var några andra mammor där också fast dom hade små söta
toppar med matchande halsband. Och där satt jag i mina cykelbyxor under löpar tightsen och en underställs tröja.
Jag följde med grabbarna och byggde med Transformers ist.

Ännu ett kalas i dag MEN jag kunde få till ett intervallpass under tiden. Jippiie. Och kroppen känns lite bättre igen. Slitigt var det men helt ok. Bättre gensvar i pulsen och bra fjång i benen.
Så nu lägger jag denna skit vecka bakom mig och laddar om för en ny. Välkommen Måndag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar