onsdag 20 mars 2013

Lite små fix.

Jag har googlat runt på nätet och i lite olika forum ang träning och penicillin.
Och kom fram till att ett kort och inte allt för hårt besök på gymmet var ok.
Kanske är det som med horoskop, att man kan läsa och tolka det på olika sätt så att det passar in på det man är ute efter. Kändes bra iaf den stunden jag var på gymmet i kväll.
Men fick precis reda på att en kollega
hänger med huvudet i toan precis i detta nu. Så jag kanske får mitt straff ändå.

Annars så har man väldigt mycket tid över till annat om man inte tränar.
I morse så rörde jag ihop en sats
Med Colting bollar som jag hängde på dörren till min massör (Grattis Lotti).
Och nu i kväll fixade jag choklad kakan som lilleman vill ha när han blir 5 på fredag.
Om kräk bacillerna håller sig borta kanske man tar sig en bit då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar