måndag 25 mars 2013

Disney tema.

Ännu en helg med strålande sol. Lite friskt i vinden men att få solsken på näsan överväger.

Min rygg har spökat lite sedan en tid tillbaka. Det var den lilla muskeln som kan utlösa ett smärtsamt ryggskott som krånglade. Så den här jag stretchat i tid och otid så den är nu helt ok.
Men då gör jag en riktig Kalle Anka vurpa på isen. Fick upp fötterna riktigt högt i luften. Tacksam att jag landade platt på ryggen och inte drog i huvud eller armbågar så hasade jag mig till fast underlag. Det var bara luften som gick ur mig. Efter en liten återhämtning så fortsätter vi med fotboll (is knöl) på blank isen. Då händer det igen.
Klarade huvud och armbåge denna gång med, men tog smällen på baksidan höften
och ena skulderbladet. Som en rädd och vinglig Bambi fick jag ta mig till fast mark igen. Fick en riktig ping pong bula på höften. Den är borta idag så nu är jag bara snyggt lila gul. Heja Färjestad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar