lördag 22 februari 2014

VILA

En vecka har gått sedan illvilliga baciller attackerade mig med full kraft. Och det är fortfarande något som trycker på där uppe i skallen, typ mellan näsan, bihålorna och hässjan. Så jag har bara jobbat och sedan tagit det väldigt lugnt på kvällarna. Men det är en konst i sig att KUNNA vila. Att våga. Fördelen är ju att det blir så mycket tid över till annat. Om man skulle orka förstås. 
Jag har iaf knappat färdigt min kolumn som ska publiceras i nästa nummer av MTB Sweden Magazin och det före utsatt deadline. Alltid något. 
Efter jobbet i dag ska jag göra något som händer väldigt väldigt sällan. Nämligen ta en promenad ner till stan och bara strosa runt i lite affärer. Ge det lite tid och kanske hitta något snyggt. Förra gången det hände så var jag på jakt efter en snygg topp. Men kom hem med en sport-bh. Kanske man hittar något i denna butik. Passande namn i alla fall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar