fredag 7 februari 2014

VAB dag med återupplivnings försök.

Den här veckan blev ju väldigt speciell med både semesterdagar och vab dagar. Så här har vi hasat runt i sköna morgonrockar ända fram till lunch i dag. Men det kom förbi en spontan lunch gäst som var i krokarna och vipps så var 3 till bords. (Jag han iaf få på mig kläder). 

Och i går fick jag göra återupplivnings försök på min Garmin 310. Den stängde bara av sig precis när man tryckte på en knapp. Bråkade med den i ca 1 timme, men sen så var den i gång. Men på bekostnad av att alla inställningar och data försvann. 

Annars så har jag vänt upp och ner på hela lägenheten på jakt efter min Garmin usb-sticka. Fann det till slut i usb uttaget på baksidan datorn. Suck. (Någon har nog satt den där för den inte skulle komma bort)
Tyckte  att det var en bra dag att ta tag i Gamin frustrationen. 
Sedan gick någon timme åt till att avinstallera alla Garmin program för att senare uppdatera med nya versioner i datorn 
Jag har inte kunnat överföra informationen från klocka till datorn på ca 2 år. 
För det är ju väldigt roligt att kunna få upp tex en snygg puls kurva eller en karta vart man har varit. 

Körde ett TC4 pass nu på kvällen med samma härliga känsla i kroppen som häromdagen. Glädje och stryka. 

Tänk vad massa vila och mat kan åstadkomma med kroppen på bara 2 veckor. 
Sittandes i morgonrockarna pärlade vi ihop en snygg lastbil på morgonen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar