söndag 2 juni 2013

Det är mycket nu!

Vi har högsäsong på jobbet just nu. Säljer man båt tillbehör så är det fullt påställ ända fram till midsommar.
Sen fyllde jag år i fredags men hade kalas på lördagen. Inget sent natta kalas med vin och dyligt. Utan smörgåstårta med närmast sörjande vid lunch tid. (Tävling nästa dag).
Och vilka bra presenter jag fick.
Av grabben på 17 så fick jag bla en jätte fin sommar klänning. För när jag ska ut och shoppa så brukar det sluta med att det blir barn kläder eller tränings kläder.
Inget FINT till mig själv.
Och så fick jag ett pop upp party tält.
Inte att parta i utan det är bl.a. tänkt att användas på tävlingar.
Hoppas kunna använda det under Lida Loop nästa helg. Dekorerat med klubbens beach flaggor.
Och jag fick även en cykel korg av Peter.
En korg full med bra saker att använda före, under och efter en tävling.
En burk protein pulver, ett cykel stativ och champagne och jordnötter.
Bara bra,praktiska och goda saker.
Efter kalaset så fick jag köra ut lille man till sin pappa. Måste packa alla prylar inför tävlingen i Falun. ( som gick av stapeln i dag)
Bara att sätta i gång att rodda alla prylar innan man får drypa av och sova.
Som sagt, ibland så går livet i ett.
Hur det gick i Falun kommer det en race rapport om i morgon. Nu ska jag bara hänga lite tvätt innan jag tar natten.
Tjingeling.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar