måndag 22 april 2013

Större än man tror

Den kan vara svår att hitta på stora parkeringar, typ Ikea och Ica Maxi. Det har hänt mer än en gång att jag varit säker på att någon stulit den. Men till slut funnit den bakom en något större bil ( typ alla andra bilar, utom Smart är mindre).
Men det är otroligt vad mycket man kan stuva in. Som i lördags. 3 vuxna + en 5-åring. En hund, modell liten iof. Cykel prylar och väskor. Och 2 st cyklar som hängde där bak.
Det första jag gjorde när jag köpte bilen var att montera en dragkrok. Men jag fick stränga order från verkstaden att det är absolut förbjudet att dra släp efter bilen.
Men bara jag får med cyklar är jag nöjd.
Tanken var ett distanspass hemma i Charlottenberg. Nu blev det inte så länge men vi höll ett bra / högt tempo och det är ganska så kuperat runt den slingan så det blev ett bra pass ändå.
Annars så blir det stig körning nu resten av veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar