onsdag 3 april 2013

På benen igen....NOT

Det var väl själva den också. Efter avslutad penicillin kur och några härliga cykel dagar så kändes det jätte bra i kroppen. Var åter på jobbet igår efter skön ledighet. Men efter lunch så hände något.
Fick så ont i magen att benen vek sig och jag höll på att kräkas rakt ut.
Julia kom och körde hem mig och jag rasade ihop på badrums golvet och där somnade jag efter en stund.
Vaknade och den absolut värsta smärtan hade avtagit. Fick `tipset´att ringa 1177 och det slutade med att jag
omedelbart skulle ta mig till akuten.
Provtagningar och olika undersökningar resulterade i att jag fick välja att stanna på avdelning några dagar eller åka hem med en påse med smärtstillande. Jag valde det senare.
Så länge jag tar dom så är det ok, men jag går som om jag vore höggravid. Upp knäppta byxor och sakta försiktiga steg. (Har blod och vätska i buken).
Tog mig i alla fall ner till nya Hemmakväll butiken i dag ( men det gick inte fort) och har bunkrat upp med lite filmer. Och lite senare ska jag åka på ett möte med Ok Tyr. Vi ska INTE cykla, bara prata.
Men nu får det vara slut med allt elände. Jag vill köra backintervaller. Inte ligga i tv soffan.

Kvällens nöje

I´m watching you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar