söndag 7 april 2013

Nu jädrar så...

Min gravida gångstil och smärta är nu borta. Fredagen klarade jag utan tabletter och lördagen kändes väldigt bra. Kunde få på mig mina vanliga jeans och även knäppa dom.
Men det känns ju inte bra att ha hållit sig still så mycket när det bara är 4 veckor kvar till första tävlingen.
Så nu blir det till att lägga i en högre växel.
Annars så har vi avverkat Leklandet under lördagen (3½ tim) med bästa dagis kompisen.
Jag har bakat bröd och testat det på Charlie. Fick godkänt och får göra det fler gånger. Mycket kan bero på
philadelphia osten och dom tinade hallonen också.
Vi har köpt och sålt cyklar på Blocket. Ut med dom små och in med en större till Charlie.
På hans premiär tur i dag så såg han en väldigt lerig stig som gick in bland snåren. Och säger att vi kan ha en cykel tävling där, han och jag. För det är ju så du cyklar mamma. Du är ju alldeles jätte lortig när du kommer hem. Och när vi kommer hem efter en stund så säger han att han ska också bli cyklare när han blir stor.
Ha nummerlapp och bli lerig om benen.
Åhh mammas lilla pojke. Han har fattat det hela och mitt hjärta smälter.
Men när jag har lämnat honom hos sin pappa i kväll så är det jag som ska ut och jaga lite backar.

Stolt premiär på 20"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar