fredag 12 april 2013

Ett steg utanflör boxen

Enligt tränings schemat så skulle det inte bli bra med ett intervallpass i dag och tiden fanns inte för ett distans pass heller .Ja, ja men då kan man kan ju vara lite wild and crazy och gå på någon klass. Ta ett steg utanför komfortzonen.  Något jag säkert inte gjort på över ett år, om man bortser från spinn passen.
Så där stod jag ombytt och klar för ett intervall / flex pass. Det skulle bli roligt att göra något helt annat. Att för röra på musklerna på ett annat sätt och få lite rörlighet, kondition och smidighet på ett och samma pass.
- Jaha. Hej och välkomna till dagens Dans Fusion.
Men vad f....n  Det steget var lite väl stort för mig.
Jag smyger snabbt längs väggen och tar mig ut till den andra salen. Men där var det skivstång.Fattar ingenting. Vad är det här. Tittar på klockan. Jaha ja. Jag är en timme för tidig.
Satte mig på en cykel för att slå ihjäl lite tid tills klockan skulle bli 18. Och  jag fick mitt intervall / flex pass tillslut.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar