söndag 3 februari 2013

Några lediga dagar.

Dagis hade planeringsdag i torsdags, så jag passade på att ta en semester dag. Och tyckte det var en
bra ide´att ta en även på fredagen.
Vi packade bilen på fre fm och for "hem" till Charlottenberg för att åka lite skidor i Valfjället.
Och vilken hit. -3,5 grader med strålande sol och kanon fina backar. Och vi var nästan själva.
Räknade till endast10 bilar på parkeringen.



Efter en tidig frukost med en sprakande brasa och en kopp kaffe så packade vi oss ihop och for hemåt.
Är man uppe tidigt så hinner man med en hel del. (junior vaknade kl 06:00)
Så nu under söndagen så har jag haft tvättstugan, kört Wille till och från träningen, handlat och fixat matlådan.
Efter att C somnat vid 19:30 så stack jag ner till Friskis och körde lite intervaller.
10 x 3 min och benen kändes helt kanon. Bra tryck och det var skönt/behagligt jobbigt.
 Det var så där så att man bara sitter och små ler för sig själv mitt i en intervall.
Vet inte om det berodde på dom där 2 dumle kolorna som slank ner innan jag stack ut genom dörren.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar