torsdag 31 januari 2013

Det hänger inte på motivationen.

Friskis kl: 06:30 Stor kaffe + 2tim distans




                                                 
Jag brukar aldrig gå in i en diskussion med mig själv om jag ska träna eller inte på morgonen.
Det är bara att kliva upp och dra på sig kläderna.Trött kan jag vara, men det är bara om jag känner mig riktigt sliten i kroppen som jag avstår.
Problemet däremot kan vara tiden. Att få dom där 24 tim att räcka till.
Annars så har jag naturlig periodisering i min träning. Barn vecka = mindre träning.
Inga barn = mycket träning. Fungerar riktigt bra.
Efter mail kontakt med Råland på testcentret i Torsby så är det dessutom lite ändringar i upplägget.
Vilket innebär att det tightar till det ännu mer i tids schemat.
Roligt, kul och inspirerande?YES
Har man ett social liv? NOT                            







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar