tisdag 19 februari 2013

Ghaaaa.... vad trött jag blir!

Efter middagen och Bollibompa så var tanken ett längre distanspass framför tv:n i kväll.
Eftersom det bara blev en kortis i går. Men hade jag kommit ihåg att stänga av pulsklockan då.
Nehej. Det var batteritid kvar för en 3 minuters intervall. Knappt.
Och jag gör bara inte 2,5 timme utan klocka.
Där står man på golvet i vardagsrummet med handduk, skorna på och håret uppsatt. Mobil, fjärrkontroll och vattenflaska på pallen bredvid. 
Gud vad trött jag blir på mig själv ibland.
I ren frustration så åkte hantlar, matta och gummiband fram stället.
Men jag hann med lite andra saker i och med det i kväll. (Fått undan julgranen som har legat i sin låda i hallen sedan nyår).
Och lite i bloggen. Det finns nu lite siffror och bilder under resultat fliken.
Så det var kanske inte hela världen ändå det där med klockan. Men jag blir bara så trött ibland (på mig själv).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar