tisdag 26 februari 2013

Det kan ju bara bli bättre

I går hade jag totalt hjärnsläpp.
Förvirringen hade hög nivå redan från start. Var på Friskis 06:20 för att köra ett kortare distanspass innan jobbet.
Trodde jag. När jag var klar så insåg jag att jag kört intervaller. 10 x 3 min. Tycker att jag skulle gjort någon reflektion över vad jag höll på med någon gång under passet. Men nej.
När jag sedan skulle dra på mig överdrags kläderna så insåg jag att nycklarna var inlåsta i skåpet. Ghaaa. Knipsa, knipsa så var det löst. Måste köpa nytt lås.
Men i dag hade jag sällskap på gymmet. Min massör Lotti från Lugnets massage hängde med på ett morgonpass och allt flöt på bra. Ingen förvirring och jag fick även tips på stretch övningar för min rygg som börjat spöka lite.
Efter en go frukost hemma igen så var det en kall men underbar promenad till jobbet.
Än så länge verkar denna dag bli bättre än gårdagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar