fredag 11 april 2014

Bunkrat med Rune kakor.

Jo jag blev lite seg i slutet på den senaste  långturen när jag sprang. 
Skulle ha haft något mer än 2 dl vatten med mig på nästan 2 timmar. 
Så i måndags när jag Vabbade rörde jag ihop en sats med löpar Runes energi kakor. ( Farligt goda). Gjorde dom något mindre än vanligt, för det kan vara lite svårt att tugga i sig samtidigt som man springer. 

Lillebror fick en syskon dag i födelsedags present. Så i morgon drar alla tre i väg på  lunch, bowling och bio. Och ungefär samtidigt drar jag ut i skogen. 
Förhoppningsvis på cykel och sköna stigar. Bara lajja runt lite och hitta ett skönt flow. 
Lite beror det på vad det blir för väder. Jag har andra alternativ i bakfickan ifall regnet öser ner. Men något blir det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar