torsdag 13 mars 2014

Nu så. Nu är det gjort.

Varje gång jag har rullat ut med cykeln så slår det mig. 
Ja just det. Jag skulle ha kapat styret också. Man fortsätter turen och tänker att det fixar jag till nästa gång. Precis. Som om det blev gjort till nästa gång. 

Men nu äntligen är det gjort. Inte helt problemfritt men det gick. Det svåra var ju inte att kapa av det, utan att få av handtagen. Jag sneglade ett par ggr på pack kniven som låg på arbetsbänken. Äh fasen jag skär av dom och köper nya. 
Men med hjälp av Jonas på jobbet och en jäkla envishet så gick det. 
Det finns säkert ett smidigt och fiffigt sätt att göra det på men inget som jag vet om. När dom skulle på igen så hade jag lite vatten och diskmedel och det var lättare. Inte problemfritt. Men lättare. Så nu kan jag svischa lite smidigare mellan alla träd i skogen. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar