måndag 10 mars 2014

Ååhhhh vilken bra helg.

Jag är ju rätt så frusen av mig, men knä långa yllestrumpor och skoöverdrag var i varmaste laget i lördags. Fick kompensera värme överskottet med att plocka av mig handskarna. 

Lallade runt i I2 skogen, Sörmon och Skutberget. Och sedan samma fina stigar tillbaka hem. Jag tog det väldigt lugnt för att inte pressa pulsen för mycket. Ren rekreations  tur för hjärta och själ. 

Som alltid är det torrt och fint där ute. Och ibland så var jag tvungen att stanna och bara ta in allt runt omkring mig. 
Jag står där alltså helt själv i skogen med ett brett leende och känner sån värme och lycka. Harmoni. 


Även söndagen bjöd ju på vackert väder så då åkte löpar skorna på. 
Och dom var på hugget, mina eftersatta löpar ben. Dom ville liksom mera än vad jag tillät dom. 
- Lugnt och fint nu. Det är ett distanspass vi är ute på. 

 
Och som en bra avslutning på denna fantastiska helg så var det bowling och mat till större delen av Team Lugnets massage deltagare. 
Men slutsatsen jag drog var nog att vi alla är lite bättre på det vi tävlar i, än att kasta svarta klot över ett trägolv. Men roligt var det. 

Här är den saliga blandningen av cyklister , multisportare och löpare. 

Tack Lotti och alla ni andra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar