lördag 22 mars 2014

Allt nyttigt är gott. Eller?

Nej det stämmer inte alls.
Den där super kuren som jag fick levererat till jobbet av mannen på gymmet smakar satans så
vidrigt. Men det ska tydligen vara väldigt nyttigt och bra för det mesta. Så det är väl bara att
hälla i sig sörjan och se till att njuta av allt annat gott man kommer att äta under dagen.
Det jag testar är Aloe Vera Gel. Ekologiskt odlad och handplockad från odlingar i USA.

Och dom har "nöjd kund garanti" så ser jag ingen effekt efter 3 mån så får jag pengarna
tillbaka om jag sparar korken + flaskan. Då kan det ju vara värt att prova det iaf.
Sämre kan det ju inte bli. (Hoppas jag.)




Annars så lallar jag på i mitt "lugn tempo" vad det gäller träningen.
Varken ruscher, spurter eller intervaller. Utan bara lugnt och fint. Det finns inte krafter till något annat.
Planen var att ta ett löppass i går morse men kroppen sa bestämt nej.
Jag höll med och sov en bra stund till innan det var dags att palla sig i väg i till jobbet.
Fick till det passet i dag istället. I fantastiskt väder sprang jag runt på stigarna i I2 skogen i 1½ timme.
Solen riktigt värmde i ryggen och farten jag håller är sådär behaglig. Känns som man skulle kunna
springa hela dagen och filosofera över allt och inget. Bara njuta.
Men jag behärskar mig. Jag ökar distansen bara lite lite för varje gång för att vänja kroppen.

Nu är klockan bara drygt halv tio en lördag kväll, men om en kvart så ligger jag nerbäddad i bingen.
Är man trött så är man. Och om några timmar är det dags för en Aloe Vera hutt. Yeeeck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar