torsdag 26 september 2013

Det går väl sådär.


Tanken var att dra ner lite på träningen innan jag laddar om inför nästa säsong.
Men som sagt, det är väl sådär med den saken.
Jag har bara inte kunnat låta bli.Och jag vet att jag kan bli riktigt otrevlig om det blir för lite utav det.
Det blir kanske inte så mycket cykel som annars utan mera styrka.
Och ofta ganska ostrukturerat. Någon övning här och där som jag inte gjort på länge.Bara för att den är rolig eller tar sådär skönt någonstans på en understimulerad muskel. 
Men man känner inte av stressen att hitta tränings tid och prioriterar en god middag med ett glas vin, istället för att försöka få till ett pass i skogen. Men tränings mängden ligger ungefär på samma nivå.

På kvälls tid är det helt hysteriskt på gymmet så jag brukar köra ett pass innan jobbet.
Fördelen med att börja kl 9:00.
Och i dag var jag i princip själv i hela lokalen. När jag kom så var det 3 st till, men försvann innan jag var klar. Så det var bara att rocka loss.
Och favorit maskin var äntligen lagad. 

OBS! Inte jag på bilden.
 Jag har lite svårt för sådana där vägg texter man kan ha hemma. LOVE, CARPE DIEM eller WELCOME.
Men texten inne i omklädningsrummet ler jag alltid lite åt när jag går förbi. Kan inte hålla mig. Så sant.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar