tisdag 10 september 2013

Åh vad skönt.

Att sova riktigt skönt är nog bland det bästa man kan göra. Och blir det riktigt många timmar så är det ännu bättre.
Jag har en förmåga att aldrig ta mig till sängen när jag är själv hemma. Börjar pyssla med allt möjligt, både viktiga och helt oviktiga saker, alldeles för sent. 
Men i går somnade VI före 22 nyheterna och klev upp sådär vid halv 8. 
Man ser väl inte ut som en prinsessa när man vaknar, men jag känner mig som en iaf. 
Gårdagens stig pass blev lite hetsigt. Attackerade kurvorna kanske lite väl hårt, för jag har nu märken på kroppen efter en tall och en styrstam + att jag är lite mör i kroppen efter ett besök i gymmet. 
Därför kändes en sovmorgon helt optimalt. Ger mig på den stabila spinn cykeln i kväll. Där skaderisken är minimal.
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar