torsdag 15 augusti 2013

Frukost på Donken.

Efter ett sent telefonsamtal i går kväll/natt så insåg jag att det skulle bli en tids och logistik justering tidigt på morgonen i dag.
Hem, hämta Julia, köra henne till jobbet (Mc:Donalds). 
Sprang sedan ut i skogen bakom KMTI och röjde runt i bergen och på stigarna under 45 min. Väldigt skönt men lite kyligt så tidigt på morgonen. 
Svettig och små lerig åkte jag till Donken igen för att plocka upp Julia. 
( Hon är sjuk men måste vänta in en avlösare). 
Jag hann ju inte få i mig någon frukost innan passet så jag tog den där under tiden för att spara lite tid. 
Egg Mc Muffin och en bägare med gröt, lingonsylt och kaffe. Inte fel alls. Det var riktigt gott. 
Jag nämner inget namn, men kl 9 på jobbet så kommer en kollega med sin frukost i handen.
En Red Bull.That's it. Inget mer.
-Va fasen P.. ,det kan du ju inta dra i dig till frukost.
Jag skulle bli som ett nerv vrak på det. Tur vi alla är olika. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar