fredag 5 juli 2013

Nu är jag packad och ska jaga suggor....

Träningsmässigt har det varit en bra vecka. Varierande och bra pass och jag känner mig stark.
Har bla fått till backintervaller, kort korta intervaller, och ett kanon pass på gymmet.
Kanske distanspasset skulle ha varit lite längre. Egentligen. Helt ärligt.
Men det blev så på grund av en skärgårds kryss med jobbet dagen innan. Inte så smart, men det var himla trevligt.
Och den turen kan jag varmt rekommendera. Under 3,5 timme blev vi guidade genom en kulinarisk smakresa om värmland, och serverades 5 smårätter från Kjell & Bolas. Väldigt gott.

Annars så jag nu i kväll farit runt som en furie till hög musik och packat och roddat bland cykel prylarna.
Cykeln är tvättad, smörjd och klar. Backen och allt som ska vara där i är klart.
Alla flaskor och det magiska innehållet är nerpackat.
Så nu är det bara att ta upp jakten på Mörksuggan. Det lilla väsen som enligt skrönorna bor i skogarna runt Rättvik. Två har jag tagit tidigare, så jag får väl se om dom får sällskap i hyllan av en till.

Mörksuggejakten går först på söndag, men jag ska jobba lördag och sticker upp direkt när jag slutar, så därför måste allt vara klart i kväll.
Och kollar man vädret så verkar sommaren komma på söndag
Och känslan jag har är bra. Väldigt bra.
Så nu jäklar ska här jagas Mörksuggor.


     
Måste skaffa checklista så det går snabbare att packa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar