fredag 12 juli 2013

Inte vackert men skönt.

I går gjorde jag ett kort distanspass innan jobbet, men var lite trött och seg i benen redan från start.
Vad bra. Då hoppar jag träningen i kväll och röjer i lägenheten ist tänkte jag.
Men nu är det ju så att det sällan blir som man tänkt sig. Men det betyder ju inte att det blir sämre för det.
Slutade med att jag satt i Värmskog med en jätte räksmörgås framför mig.
Inte den allra största men stor nog.
Alla pratar om deras berömda räkmackor men jag har aldrig varit där tidigare.
Men även detta matställe kan jag varmt rekommendera. Ett mysigt ställe med fin utsikt över sjön.

Utsikten jag hade igår innan jag slog ihop ögonen var väl inte lika vacker. Men det var skönt. Somnade på 2 min och vaknade i samma ställning. Inte rört en fena på hela natten.
Är vädret bra så brukar jag släpa ut madrassen på balkongen. Sover så mycket bättre där.
Gör ett nytt försök ikväll på ett längre distanspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar