tisdag 21 maj 2013

Skenet bedrar.

Hon är liten och nätt och har ljus röst.
Och ni ser ju vad det står på hennes snygga tröjor. Men låt er inte luras.
Hon har nypor som en karl som kommer direkt från en smedja.
Jag pratar nu om Lotti på Lugnets Massage.
Jag var där i går morse och fick en rejäl omgång av mina ben.
Ingen skön soft spa massage här inte.
När jag snurrat runt och hamnat på mage och det var dags för baksidan av låren så var det till att bita i hop. Blev lite lätt fuktigt ögonvrån faktiskt.
Och det kändes som alla slagg produkter kom upp i svalget för jag blev alldeles rosslig och hostig.
Men väldigt skönt efteråt. Kör man hård styrketräning och cykel så behövs en sådan här omgång med jämna mellanrum för att man ska få ut det optimala av träningen.
Så våga prova. Det är det helt klart värt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar