tisdag 7 maj 2013

Pepp, pepp, pepp

Näe. Det blev ingen tävling för min del i lördags. Det onda i halsen tog omtag på fredag morgon och det kom till baka värre än tidigare. Bara att ta sig 2tr upp till lägenheten har gjort mig helt slut.
Är man ute och går så kommer det cyklister från alla håll. Men jag låtsas inte se dom. Vill inte, vill inte!!!!
Var i väg och tog ett hals prov i går men det var iaf inte streptokocker och det var ju bra.
Jätte bra. Pepp, pepp. Tog en LUGN promenad efter jobbet i strålande väder. Pepp.
Nu ser man att det börjar skifta i grönt på träden och det har torkat upp ännu mera på stigarna.
Och det luktar grönt, inte lera, jord och dy.
Det kommer bli kanon den dagen man kommer ut igen. Pepp.
Jag gör vad jag kan för att hålla modet uppe.
Jobbar hårt med positiva tankar. Vinter träningen har gått väldigt bra och det som hänt kan jag inte råda över.
Och cykeln står nytvättad i hallen och är redo.
I dag känns halsen bra men som läkaren sa - Du måste våga vila för att bli av med det hela i kroppen.
Så det får bli. Håller mig lugn i någon dag till. Men man har myror i hela kroppen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar