söndag 27 januari 2013

Ett skönt fillifjonk pass

Trotts att jag har grabbarna den här veckan så har jag fått till lite träning under helgen.
Under veckan så brukar det bli distans pass på cykeln framför tv:n när Charlie somnat och lite
hantlar och gummiband på morgonen innan jobbet. För att sedan ha helgen i skogen  med korvgrillning
eller pulka åkning.

Men i går lördag satt jag och trampade 1 timme till barnprogrammen vid 9 tiden på morgonen. Iof koratre
än planerat. William höll på att gå i taket av surrandet (han kom hem kl 3 på natten).
Så hantlarna fick åka fram en stund istället.
För att inte samma problem skulle hända i dag så fick jag sticka ut i skogen.
2 timmar fick jag till förfogande.
Så jag och Peter trampade ut mot Kilene och Bonäsudde. Nu han vi ju inte så lång som planerat eftersom
det är snö och is. Och att det är just ett distanspass där man ska ligga i lågt tempo men rätt pulszon.
Gillar verkligen dessa pass. Man kan sitta och tänka på annat och bara njuta av väder, natur och den
barnsliga känslan att få cykla. Ett riktigt fillifjonk pass helt enkelt.
Morgondagen första pass är ett funktionellt på Lugnets Massage kl 7:30. Det ska bli intressant
att se vad hon kommer fram till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar