måndag 5 maj 2014

Var sak på sin plats.


Här ska dom ligga. Dom goda små pumpa kärnorna. I filrallriken till frukosten. 
Blir jag lite små sugen ibland så är det lätt hänt att jag bara tar en nypa och slänger in i munnen. 
Och har jag tur så hamnar alla där. Annars så har jag dom på golvet och i bh:n. Även om det hänt tidigare så kan jag inte fatta vad det är som skaver så efter ett tag. Men får en aha upplevelse när det är dags att lägga sig och jag ser vad som landat på sovrums golvet. 
Men det är klart, pumpakärnorna är bättre än choklad. Iaf om jag inte lyckats få in det i munnen. ( Blir väldigt fula fläckar). 

Nu är det ny vecka att se fram emot. 
En lugnvecka vad det gäller träning. Jag har lillgrabben och vi (han framför allt) ser framemot premiären av hans knatte fotbolll. Som han har väntat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar