fredag 3 oktober 2014

Nu har Vladmir varit här.

Vladmir ska köra spinning hemma i vardagsrummet nu i vinter. Det ska inte jag.
Jag har varken pannben eller motivation att sitta hemma och trampa längre.
Då går jag hellre ner på gymmet och är med på ett riktigt spinnpass med dånande taktfast musik, och liksom lurar mig själv lite. Känns ju inte lika jobbigt där i mörkret med dom andra.

Så jag satte ut min cykel på Blocket. Jag älskar blocket. Man kan verkligen köpa och sälja allt där.
Och fort går det om priset är rätt.
Han såg annonsen och slängde sig i bilen, och stod i hallen en timme senare.
Hans fru hade sett soffan i bakgrunden och undrade om jag kunde tänka mig att sälja den med.
Men nej. Jag har större behov av en skön soffa än cykeln , så det fick räcka med den.

Önskar er alla en skön helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar